Έχεις ερωτήσεις;
Εδώ θα βρεις απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών. Αν η ερώτησή σου παραμένει αναπάντητη μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς.
ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ;
Σας αποστέλλουμε τα προϊόντα σε όλη την Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους αποστολής καθώς και για τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να βρείτε στις αντίστοιχες ερωτήσεις παρακάτω.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Κάθε χρήστης με λογαριασμό ή όχι έχει στην δυνατότητα να πραγματοποιήσει μία ηλεκτρονική παραγγελία, συμπληρώνοντας όμως πάντα τα απαραίτητα στοιχεία (email, τηλέφωνο επικοινωνίας κ.α.).
Ωστόσο, η δημιουργία λογαριασμού στο κατάστημά μας σας παρέχει διάφορα οφέλη που περιγράφονται στην αντίστοιχη ερώτηση παρακάτω.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ;
Η εγγραφή και δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι γρήγορη και απλή καθώς καταχωρείτε τα στοιχεία σας, που είναι υποχρεωτικά ούτως ή άλλως για την εκτέλεση μια παραγγελίας.
Τα οφέλη έναντι του απλού επισκέπτη είναι τα παρακάτω:
ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε με την μέθοδο της Αντικαταβολής** υπάρχει επιπλέον κόστος 2.00€* και αυτή η μέθοδος μπορεί να πραγματοποιηθεί για παραγγελίες έως του ποσού των 500,00€ *.
*Στις ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ισχύον Φ.Π.Α. 24%
**Η υπηρεσία αντικαταβολής ισχυει μονο για τις αποστολές με Ταχυμεταφορική (Courier)
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το E-GEORGOS.GR σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
Εθνική Τράπεζα
Αρ Λογ. : 347 4403 5337
IBAN: GR38 0110 3470 0000 3474 4035 337
*Κάτοχος των λογαριασμών όψεως είναι η εταιρία: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΡΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ (ΑΓΡΟΤΕΧΝΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟΥ)
Κάθε πελάτης μπορεί να επιστρέψει (υπαναχώρηση) οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, οφείλοντας να έχει ενημερώσει την εταιρία για την άσκηση του δικαιώματος του.
Εάν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρίας, ο πελάτης μπορεί να κάνει είτε νέα αγορά ισόποσης αξίας είτε μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων αξίας ίσης με το προϊόν αρκεί το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί, καταστραφεί ή χρησιμοποιηθεί και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που φέρει. Θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος στο κατάστημα μας. Εάν από λάθος της εταιρίας δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 εργάσιμων ημερών. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν για προσωπικούς λόγους εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, χωρίς να υπάρχει λάθος της εταιρίας μας, τότε τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να καλυφθούν τον πελάτη.
Η εταιρία δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής και από τη φόρμα υπαναχώρησης .
Μπορείτε να κατεβάσετε τη φόρμα Δήλωσης Υπαναχώρησης εδώ.
Μπορείτε να στείλετε την φόρμα υπαναχώρησης. ηλεκτρονικά στο info@e-georgos.gr και ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΡΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ
ΝΕΑ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ 0, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΤΚ 46100.
Για τυχόν διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.: 26650-25350.